FEBRUARY FAVORITS // מועדפי פברואר 2016 !



אני יודעת. אני ממש לא בסדר. כבר תקופה ארוכה שלא כתבתי או דיברתי על מומלצי החודש ולא שיתפתי אתכן באהבות החדשות שלי.
בכלל, קצת נעלמתי בחודש האחרון מהרדאר, ואני מבטיחה לחזור מהר למוטב! אני בדרך לזה :)

אז הפעם יש לנו פוסט המלצות על המוצרים שמצאתי את עצמי משתמשת בהם עוד ועוד במהלך החודש הזה שעבר, ובכל פעם מחדש התאהבתי בהם יותר ויותר. קבלו את מנצחי חודש פברואר שלי :



מייקאפ מוס מינרלי של ביוטיקר (בגוון 02)

במייקאפ המוס של ביוטיקר אני חושקת עוד מהרגע שהגיח לראשונה לאוויר העולם.
נכון, יש לי מספיק מייקאפים יקרים ויוקרתיים וטובים בשידת האיפור שלי, וכולם משמשים אותי נאמנות, אך משהו במיקאפ הזה של ביוטיקר משך אותי בכל פעם בה קפצתי לבקר בחנות.
רכשתי אותו סוף סוף במסגרת סיור קניות לכבוד הסרטון "מדריך לאיפור שלם ב-130 ש"ח בלבד!" שעלה לפני כחודש לערוץ היוטיוב שלי וצבר אהדה ואהבה רבה, והמון תגובות חמות !



המיקאפ מגיע בצנצנת עגולה קטנה (למען האמת, הוא מכיל רק 15 מ"ל, שזה חצי מתכולת המיקאפים היום בשוק, אך מחירו זעום גם ככה), ולצערי נורא קשה להוציא את החומר בצורה נוחה מהצנצנת, בעיקר כשהוא עומד להיגמר ! השיטה שמצאתי לי היא שימוש במברשת קטנה ודקה למיקאפ כדוגמת מברשת המיקאפ השטוחה מסט הזהב של ריל טכניקס, מריחת המיקאפ בצורה לא סימטרית על כל הפנים, ואז טשטושו בעזרת האקפסרט של ריל טכניקס.



המיקאפ מחזיק עליי יום שלם בצורה מרשימה ומפתיעה לטובה, הכיסוי שלו בינוני עד מלא, תלוי בכמות השכבות ששמים, והתוצאה טבעית ומתמזגת. 

חסרון נוסף שמפריע בדקה הראשונה לשימוש, הריח. למיקאפ יש ריח של בושם רע מאוד ופחות אהבתי את העניין הזה. אני מעדיפה את המיקאפים שלי נטולי ריח.

סה"כ, מצאתי את עצמי חוזרת במהלך החודש האחרון להשתמש במיקאפ הזה ה-מ-ו-ן, ולכן הוא נבחר לאחד מאהובי החודש שלי.

תוכלו לרכוש אותו בשלל סניפי ביוטיקר בארץ במחיר של 14.90 ש"ח


SEBOCALM - MAGIC MAKEUP BRUSH

ההפתעה של החודש היא ללא ספק המברשת המדהימה הזו שהושקה לאחרונה בארץ מבית סבוקלם - מותג הטיפוח האהוב עליי (ואין פעם שאני לא מהללת את המותג הזה, פשוט עושה לי טוב לעור פעם אחר פעם).

סבוקלם נכנסו לאחרונה מעבר לתחום הטיפוח שהוא המומחיות הראשית שלהם, גם לתחום האיפור, ולאחר שהשיקו בחודשים האחרונים ביבי-קרם וסיסי-קרם מצוינים, הם הבינו שחייבים גם מברשת תואמת, כזו שתתאים כמו כפפה ליד למוצרי האיפור שלהם.

הטרנד החזק בעולם היום בתחום מברשות האיפור (שמתחיל לטפטף לאט לאט לארץ, למרות שכולנו עיקמנו בהתחלה פנים) הוא מברשות שבתחילה מזכירות בצורתן מברשות שיניים, אך הן גדולות ומאסיביות יותר, והן מעוצבות בצורה שמתאימה לאיפור כמובן, על שלל סוגיו.



בסבוקלם הבינו את הפוטנציאל שבמברשות מהסוג הזה, והביאו לנו מברשת מדהימה למריחת המייקאפ.
בתחילה חששתי ממנה, ובכלל לא ראיתי את עצמי משתמשת במברשת כזו.
בניסיונות הראשונים שלי איתה הרגשתי שזה לא טבעי לי, אבל סה"כ זה עניין של הרגל !
היא מעוצבת בצורת טיפה, כך שהאזור התחתון שלה עגול ורחב, והקצה העליון שלה שפיצי יותר ודק.
היא מכילה סיבים סינטטים רכים וסופר צפופים שפשוט גורמים לפעולת מריחת המיקאפ להפוך לנעימה, כמו מסאז' לפנים, ולמיקאפ לשבת בצורה מושלמת על העור.



מצאתי שהכי נוח לי לטשטש איתה קונסילר, בזכות קצה הטיפה שלה היא נכנסת במדויק לאזור הדק והרגיש הזה של הפנים, ומטשטשת את הקונסילר בשלמות.

בנוסף, היא תהיה מושלמת (!!) לטשטוש הצללות והארות רטובות, למכורות מבינינו !

מחירה 80 ש"ח בלבד, והיא נמכרת בשלל סניפי הסופר פארם בארץ.


MAC - PATENTPOLISH LIP PENCIL

כמו בכל חודש, מאק משיקים קולקציה מקסימה בשיתוף פעולה, והפעם מדובר בשיתוף פעולה עם מי שהביאה לנו לעולם את הלהיט שאי אפשר להפסיק לשמוע "LOVE ME LIKE YOU DO"
וזו כמובן ELLIE GOULDING המושלמת !
הקולקציה כולה שואבת השראה מהסגנון המוסיקלי המדהים של אלי, וללא ספק מדובר בקוקלציה מרהיבה, כפי שאפשר לצפות משיתוף פעולה מדהים שכזה.



התמזל מזלי לפני כחודש לקבל להתנסות את עפרון השפתיים "פטנטפוליש" או בשמו הנפוץ יותר בישראל - צ'אבי סטיק.
קיבלתי צ'אבי סטיק בגוון REVVED UP, שהוא גוון פיצ'י אך כמעט ושקוף, מבריק ובעל רפלקטים שימריים עדינים ושקופים שפשוט גורמים לכל העסק להראות מושלם.



בד"כ, אני פחות מתחברת למוצרים מבריקים, כגון גלוסים, אך מה שאהבתי כאן הוא דווקא העובדה שלא מדובר בכלל בגלוס, ובכל זאת האפקט מבריק ויפה. מתקבל טבעי אך נותן צבע עדין. 
יצא לי לבחור בו פעם אחר פעם לעבודה, כי בכל זאת צריך ללכת עם משהו טבעי ולא נועז, והוא פשוט התאים לי בכל פעם מחדש. נעים, לא מייבש, ונראה טבעי וקורן.

סווטצ'


תוכלו לרכוש את הצ'אבי המושלם הזה (תמהרו, קולקציות שוות במאק אוזלות מהר!) במחיר של 126 ש"ח בשלל סניפי מאק בארץ.


IL MAKIAGE - WATERPROOF LIP LINER

כי איך אפשר פוסט המלצות חודשי ללא מוצר אחד לפחות של איל מקיאג'. זה כבר נהיה מסורת.
כפי שכבר כולכן הבנתן, איל מקיאג' מפציצים לאחרונה, וכ"כ קשה שלא להתאהב מיידית בכל מוצר ומוצר חדש.



הפעם מדובר בהשקת 10 גווני עפרונות שפתיים עמידים חדשים שמצטרפים ל10 הגוונים הקודמים בחברה, כך שכעת המבחר רחב ותוכלו למצוא גוון שיתאים לכל שפתון שרק תרצו !

את עפרונות השפתיים העמידים של איל מקיאג' אני זוכרת לטובה עוד מהתקופה בה הייתי הרבה יותר צעירה, כבר אז הייתי משתמשת בהם על כ-ל השפתיים בתור שפתון, כי העמידות פשוט מרשימה.
גם כשעבדתי בחברה לרוב העדפתי להשתמש באחד מעפרונות אלו, כאשר המועדף עליי עד היום הינו גוון וינטאג' המושלם. בעל גוון מרשים עם נוכחות, אך מתאים ומחמיא גם ליום יום.



אני מודעת לעמידות המדהימה של השפתונים הללו עוד מהימים ההם, פשוט לא יורדים. כמובן שאם אוכלים אוכל שמן אז תהיה דהייה במרכז, כמו כל שפתון אחר עמיד, אך מדובר כאן בכל זאת במוצר מדהים בפני עצמו כשפתון, או כמסגרת לכל שפתון אחר שלהם.

ההמלצה שלי, שעובדת מעולה תמיד - מירחו עפרון על כל השפתיים כולל המסגרת, ומעליו שפתון בגוון תואם. העמידות תשתפר פלאים !



מתוך 10 הגוונים החדשים שהושקו קיבלתי 5 להתנסות, והרי הם לפניכן במלוא תפארתם :



NAKED - הוא עפרון בעל גוון ניוד, טבעי ולגמרי ניתן להשוותו לגוון עור. הגימור שלו לעומת האחרים מבריק.

LOLIPOP הוא עפרון בעל גוון ניוד אך עם תת גוון ורדרד יותר. בגימור מאט

YUMMY - הוא עפרון בעל גוון ורוד-אדמדם, מתאים באופן מושלם לשפתון בעל השם התואם של החברה. בגימור מאט

CLUELESS - הוא עפרון בעל גוון סגול ורדרד, עמוק ומושלם. בגימור מאט (אתן מכירות את החולשה שלי לסגול)

SPOOKY - הוא המיוחד שבחבורה, בעל גוון סגול חציל כהה ועמוק. חורפי מובהק ויפיפה. בגימור מאט


את כל העפרונות בקולקציה תמצאו בשלל סניפי איל מקיאג' במחיר של 99 ש"ח לאחד (לפני מבצעים והנחות!)


AMIKA - POWER CLOUD DRYER & THE WIZARD SPRAY

לא נסיים את הפוסט ללא שני מוצרים שעשו פלאים לשגרת החפיפה שלי בשבועיים האחרונים.
מייבש שיער מקצועי מבית אמיקה, וכן ספריי אובליפיחה תואם למראה שיער מושלם.



אני אתחיל ואודה, שאני לא חסידה גדולה של פאנים. לא בגלל "ההרס" אלא כי זה פשוט לא נוח לי, הם כבדים לי ואין לי סבלנות או זמן להתעסק עם ייבוש השיער. יוצא שגם לרוב אני חופפת בלילה והולכת לישון עם שיער רטוב. שזה הכי כיף מבחינתי לקום למחרת כשהוא יבש.

אך הרצון שהשיער שלי יהיה מושלם, ופחות נפוח ממה שהוא לאחר חפיפה גובר עליי לפעמים (רק לפעמים, בעיקר בימים בהם אני ממהרת וכן חייבת לייבש אותו מלאכותית) גרם לי לנסות את המכשיר הנ"ל של חברת אמיקה.
אתן לכן כאן קצת רקע אודות הפאן ע"פ החברה :
  • מייבש POWER CLOUD מבית AMIKA, בנוי בטכנולוגיה חדישה בעל אלמנטים של חימום קרמי, המייצר חום אינפרה אדום מרוחק (חום בריא). חום אינפרה-אדום הינו חום המחמם מתוך השערה כלפי חוץ, ולא כמו ברוב מייבשי השיער הקונבנציונליים, המחממים את השכבה החיצונית של השיער בלבד.
  • ווסת היונים המוסת למצב חיובי (+) פותח את קוטיקולות השיער, ומאפשר לאדים, לקיטור ולמולקולות המים לצאת בבטחה מהשיער ,ללא יצירת לחץ קיטורי או אדים על השערה הסגורה וכך מונע את שבירת השיער או פגיעה בו בזמן הייבוש .
  • ווסת היונים המוסת למצב שלילי (-), בו נעשה שימוש לאחר שהשיער יתייבש, סוגר את קוטיקולות השיער ומאפשר סיום ייבוש ועיצוב ללא חשמל סטטי (מצב פריז). השיער נותר רך ונעים למגע, ועמיד בפני חדירת לחות ונזקי סביבה.
  • מייבש שיער POWER CLOUD מבית AMIKA  משלב מנוע W2000ACבזרם ישיר, אשר מאפשר חום יציב, אחיד, חזק ובריא לעיבוד ועיצוב השיער.
אני מודה ומתוודה כאן קבל עם ועדה, אני לא מבינה בפאנים, וגם לא מתיימרת להבין אותם יותר מידי. אך לאחר שיחה קצרצרה עם אשלי וקסמן בקשי המושלמת, שהסבירה לי איך להגיע למצב הרצוי שלי, הבנתי בדיוק איך להשתמש בו כדי לגרום לשיער שלי להגיע למצב עליו אני חולמת כבר שנים.

אז השיטה שאני משתמשת בה כאשר אני לא מתעצלת, וכן משתמשת בפאן הינה כזו :
אני מפעילה את הפאן כאשר הכפתורים בו מוצבים כמתואר בתמונה, ומייבשת לייבוש מלא.



לאחר מכן, אני מתיזה שני שפריצים מהTHE WIZARD - ספריי פריימר בריח מושלם שמקצר את זמן הייבוש של השיער ב40% זמן תוך הגנה על השיער מתהליכי החימום (אגב, חייבת לציין שגם בימים בהם אני לא משתמשת בפאן, הספריי הזה הפך לקבוע אצלי לאחר כל חפיפה, פשוט עוזר לשיער להיות פחות נפוח, וגורם לו להיראות כמו ביום השני אחרי חפיפה, שזה המצב האהוב עליי ביותר מכיוון ותמיד ביום הראשון לאחר חפיפה הוא נראה נפוח ורע).
ואז עוברת עם המחליק שלי על כולו כדי ליישר אותו לסלסל מעט את קצוות הפוני הארוך שיש לי מקדימה. התסרוקת הפשוטה הרגילה והאהובה עליי ביום-יום.



אז כן, כנראה שלמרות התוצאות המדהימות שהפאן הזה נותן אני אמשיך להתעצל, וללכת לישון עם שיער רטוב. אבל תהיו בטוחות שאני משתמשת בו במקרים קריטיים וחשובים במיוחד.
בספריי אני ממשיכה להשתמש  לאחר כל חפיפה ואני פשוט נפעמת מכך שלא הכרתי בקיומו עד היום בכל פעם מחדש.

את שניהם תמצאו באתר גילטי הישראלי.
כדאי שתדעו שברכישה מעל 150 ש"ח באתר תקבלו משלוח עם שליח עד הבית חינם!



אשמח כמו תמיד לשמוע מה חשבתן על המוצרים בפוסט, מה ניסיתן ? מה הייתן רוצות לנסות ?
XOXO





**גילוי נאות : סבוקלם, מאק, איל מקיאג' ואמיקה התקבלו לסקירה.

3 תגובות:

  1. מסכימה איתך, יש פה כ"כ הרבה מוצרים אהובים! בחירות נהדרות!

    השבמחק
  2. אוי אני כבר שנים אומרת על המייקאפ של ביוטיקר! יש להם הפתעות טובות :) העפרונות של איל מקיאג' פשוט מדהימים!

    השבמחק
  3. הפן הזה שלמות! וגם העפרונות של איל מקיאג'!

    השבמחק