NEW IN - IL MAKIAGE, OFRA, AMIKA & THAT GLAM GAL




איזה כיף לעשות פוסט נוסף בסדרת "NEW IN"
אחת סדרות הפוסטים שאני יותר אוהבת לכתוב, לצלם ולערוך - מודה !
אחד מהדברים היותר כיפיים בעיניי בכל העולם הזה של הבלוגים והסקירות, וההתנסויות - זה באמת לתת לכן, הקוראות שלי, סקירות על מוצרים חדשים בשוק שכמעט ולא קיימות סקירות עליהם ברשת, לפחות לא בארץ.
ולכן, אין כיף גדול מלהכיר לכן מוצרים חדשים ומעניינים, אולי קצת פחות - אך בכל זאת לתת לכן חוות דעת מקצועית ואמינה בעניין כדי שתוכלו לדעת האם מדובר במוצר ששווה בכלל לרוץ ולבדוק אותו לפני שנחטף או שכדאי דווקא לוותר.




אז מה יש לנו הפעם ?


IL MAKIAGE - NEW EYELASH COLLECTION


לפני מס' חודשים השיקו בחברת איל מקיאג' ריסים חדשים, אחרי תקופה ארוכה מאוד בהם לא נמכרו בחברה ריסים כלל. בתור עובדת לשעבר אחד הדברים שהכי ביאסו זה באמת הבקשות של לקוחות שחיפשו ריסים איכותיים ולנו באותה התקופה לא היה את המענה. בערך חודש לפני שעזבתי הגיעה סוף סוף קולקציה חדשה, ענקית ומהממת של ריסים מלאכותיים שכוללת מס' מאוד גדול של סגנונות שונים, גם בודדים ואפילו גם ריסים תחתוניים.
אין ספק שזו הייתה אחת הקולקציות המרגשות שהגיעו לסניפים, וכעת - יחד עם כל ההשקות המיוחדות והמושקעות בחברה, מגדילים גם את קולקציית הריסים המדהימה ומוסיפים לה קולקציית ריסים בודדים מיוחדים וחדשניים שעד כה לא נראו במחוזותינו אלא רק במס' חברות יוקרתיות בחו"ל.

מדובר בעצם בקולקציה שכוללת 4 סוגי ריסים בודדים כאשר כל אחד מהקיטים מכיל ריסים בודדים בנפח כפול או מקובצים לזוגות ולשלשות - הבנתן ? שלשות של ריסים בודדים ! זה גאוני !

אז מה זה אומר מבחינתנו ? כל מי שאוהבת להדביק ריסים בודדים ולא שלמים, שאגב לעיתים נראים יפה הרבה יותר משלמים, תוכל לקצר את זמן ההדבקה בכך שתדביק בכל פעם זוגות של ריסים או שלשות ולא 10-15 בודדים.


סדרת הריסים הבודדים כוללת 4 סוגים ריסים בודדים שמסודרים לקבוצות עדינות של שיער 100% טבעי באורך טבעי, והם אפילו מיוצרים בעבודת יד !
הסדרה פותחה בכדי לתת מענה מקצוע למאפרים ולחובבי האיפור בכדי לאפשר עבודה נוחה, קלה, מדוייקת ומקוצרת (כלומר, מהירה יותר).
כי כל מאפרת יודעת שהדבקת ריסים בודדים זה לא תמיד תענוג וזה בהחלט לוקח זמן.


#41 - INDIVIDUALS DOUBLE SHORT
ריסים בודדים קצרים בעלי צפיפות כפולה. מדובר בנפח כפול לריסים בודדים מה שמאפשר השגת תוצאה מרשימה יותר מאשר ריסים בודדים רגילים.


#42 - INDIVIDUALS DUO SHORT
קומביצניה ייחודית של ריסים בודדים קצרים המקובצים לזוגות ובכך מיועדים להנחה על כל שדרת הריסים למראה טבעי בזמן מקוצר.



#43 - INDIVIDUALS TRIO SHORT
קומבינציה ייחודית של ריסים בודדים קצרים המקובצים לשלשות ובכך מיודעים להנחה בקצוות החיצוניים של שדרת הריסים, להשגת מראה ייחודי ויפהפה בזמן מקוצר.


#44 - INDIVIDUALS DUO MINI
קומבינציה ייחודית של ריסים בודדים באורך "מיני" מקוצר המקובצים לזוגות, ובכך מיועדים להנחה על כל שדרת הריסים להשגת מראה טבעי עשיר.


אם תשאלו אותי, מדובר במהפכה אמיתית בארץ ואני שמחה שאיל מקיאג' הם החלוצים בנושא בארצנו. החברה מתפתחת לאחרונה בצורה מרשימה ותמיד כיף לראות ולגלות חידושים שלהם.
הייתי שמחה לראות ריסים מקובצים לזוגות ושלשות גם טיפה יותר ארוכים - למשל באורך מדיום - להשגת מראה ארוך ודרמתי יותר. אבל זו רק אני.

את כל הקולקציה תמצאו בסניפי רשת "איל מקיאג'" ברחבי הארץ, כשקיט יחידת ריסים עולה 50 ש"ח.
ניתן לרכוש בסניפים גם את דבק הDUO המפורסם בעולם במחיר של 39 ש"ח.


OFRA

הפעם בגזרת חברת עפרה, ברשותי 3 מוצרים חדשים להציג בפניכן.
אתן בטח כבר שמות לב שחברת עפרה תופסת תאוצה לאחרונה בארצנו ולא בכדי - מדובר בחברה עם מוצרים מאוד איכותיים, הן למאפרות והן למתאפרות. השפתונים שלהם מוכרים בכל העולם וגם שאר המוצרים שלהם לא נופלים באיכות.




אז הפעם אציג לכן את שני השימרים החדשים בחברה, בשיתוף הבלוגריות DUPETHAT.

מי שלא עוקבת אחר הטרנדים החמים בעולם, כנראה שלא תזהה, אך מי שמעורה בכל המתרחש בוודאי יודעת שמדובר באחת הסנסציות החזקות כרגע בתחום האיפור ברשת.

למעשה מדובר בצמד חמד של שימרים יפייפים
האחד YOU GLOW GIRL - ורדרד "עתיק",
 והשני YOU DEW YOU - זהוב כתמתמי.
שניהם יכולים להיות מוגדרים כ-דואוכרומים (מילה שאני מאוד אוהבת להגיד לאחרונה, מאז הצלליות החדשות שלי) - מכיוון ובתזוזה ובאור שונה הם מחליפים מעט גוון. אבל כמובן בצורה מחמיאה ויפה.

מימין - YOU DEW YOU. משמאל - YOU GLOW GIRL!
 YOU DEW YOU

YOU GLOW GIRL!

אני מודה שבעקבות האהבה שלי למרי לו שאותה אני כמעט ולא מחליפה באף שימר, מעט חששתי מהעובדה שהשימרים הללו מכילים גוון ואינם בגוון טבעי. וכשלשמחתי קיבלתי אותם להתנסות, החשש פג ברגע שנגעתי בהם.
הגוון שבהם עדין, ומאוד מאוד מחמיא ! לכל סוגי העור.
אך לעומת הגוון העדין - הפיגמנט שלהם היסטרי ! ומספיקה נגיעה אחת עם האצבע או עם מברשת כדי להבריק את הפנים בצורה מרשימה למדיי. אז היזהרו לכן ;)

מימין - YOU DEW YOU. משמאל - YOU GLOW GIRL!

אין ספק שמדובר בשימרים חדשים שיהוו מידי פעם תחליף לאהובתי הניצחית - מרי, כאשר ארצה להוסיף מעט גוון לאיפורי ועל מנת להפוך את המראה למיוחד יותר ולא בנאלי.

החסרון היחידי שאני רואה במוצר הוא דווקא האריזה - במפתיע, האריזה די פלסטיקית צ'יפית ולא עושה יותר מידי חשק למוצר המהמם שבפנים, וחבל !
עפרה יידועים באריזות מגרות ביותר, והייתי שמחה אילו השימרים היו באריזת הפודרות שלהם למשל - או באריזת הפרמידות שבהחלט מושכת הרבה יותר כיאה לחברה ברמה של עפרה.

אבל כשזה נוגע לאיפור, עדיף להסתכל בתוך הקנקן. ומזל שהתכולה מוצלחת :)

לצערי טרם צילמתי לכן סווטצ'ים על הפנים של היפיפיות הללו, אך תמשיכו לעקוב אחרי האינסטוש שלי ואחרי ערוץ היוטיוב שם תראו אותן בפעולה מירבית ממש בקרוב!

במעמד הרשמה ראשונה לאתר תקבלו למייל קוד 10% הנחה
ברכישה מעל 150 תקבלו שליח חינם עד הבית !



אם התעמקתן וקראתן את הכותרת, בטח הצלחתן להבין שהפעם מדובר ב-עוד שפתון מהקולקציה המדהימה של השפתונים העמידים, אך הפעם בגוון קצת שונה. קצת לא נורמטיבי.
למעשה מדובר בגוון ירקרק מבריק (!!) בשונה משאר השפתונים בכל המובנים, והוא שייך לקולקציה מיוחדת שיצאה לקראת ההלאווין המכילה 4 שפתונים בגוונים לא שגרתיים.
אז ההאלווין עבר וחלקנו בכלל לא חוגג אותו, אך פורים מגיע בעוד 3 חודשים והקולקציה הזו יכולה להתאים להמון תחפושות שונות ומיוחדות.
למשל - בת ים עם שפתיים טורקיז! ואת שאר הדמיון וההתפרעות אשאיר לכן ;)

השפתון הזה עמיד בדיוק כמו חבריו לקולקציה המקורית, אך בשונה ממנה - כאן נדרשות שתי שכבות כדי להגיע ל-כמעט אטימות מוחלטת שמוסוות ע"י ההברקה של השפתון. כלומר 3 יהיו כבר מוגזמות.


אם כבר, הגוון הסגול שבחבורה יכול להיות יותר יומיומי למי שאוהבת סגולים מבריקים ולא מאטים, כאשר שאר הגוונים יתאימו גם למאפרות מבינינו שמחפשות דברים לא שגרתיים לימי צילומים מיוחדים !

במעמד הרשמה ראשונה לאתר תקבלו למייל קוד 10% הנחה
ברכישה מעל 150 תקבלו שליח חינם עד הבית !

 


מוצר נוסף התווסף אליי לאחרונה בסדרת מוצרי אמיקה המדהימה שאני מגדלת באהבה (כמו השמפו היבש המדהים) - והוא ספרי לעיצוב השיער הניתן למישוש.
מה זה אומר ניתן למישוש ?
מדובר למעשה בספריי לעיצוב השיער שמספק פעולת ייצוב גמישה וחזקה, אך אינו מכיל את המגע הדביק והמחוספס שיש לספריים אחרים שמיועדים לעיצוב וייצוב בשוק.
הכוונה היא שניתן בעת השימוש בו לגעת עם היד, ולסרק את השיער לתסרוקת הרצויה ללא מגע דביק ומגעיל שאף אחת מאיתנו לא באמת אוהבת.


אז אני מודה שאני אישית לא משתמשת במוצר הזה על עצמי מהסיבה הפשוטה שאני כלל לא משתמשת בספריי לשיער, בשום מצב . בעיקר כי אין לי צורך.
אך לקחתי אותו איתי ליום עבודה כאשר אני איפרתי את הבנות ואחותי עיצבה להן את השיער, והיא זו שהשתמשה בספריי וחזרה אליי עם מסקנות, ואלו הן :

הספריי אכן עומד בהבטחתו - הוא מיועד לעיצוב אך אינו קשיח מאוד ומתאים בעיקר לעיצוב שיער בייתי ופחות לתסרוקות ובניית בניינים על השיער. כפי שהחברה טוענת הוא כמעט ולא דביק לעומת מוצרים דומים מחברות אחרות ולכן מדובר ביתרון - היה נוח וקל לעבוד איתו בזכות עובדה זו.
הדבר היחיד שהפריע לי היה ריחו שלא דיבר אליי ( סוג של ניסו לשנות את הריח של ספריי לשיער רגיל שאותו אגב אני אוהבת, אך בצורה שלטעמי יצאה לא מוצלחת).
 בסה"כ הכל מדובר בספריי איכותי שישמש בנות שמחפשות לעשות לעצמן תסרוקות אך לא רוצות את תחושת הדביקות או את ההסרה הקשה שלאחר הקשיחות של ספריי.



באשר אליי (קרן), הריח לא הרגיש לי מוזר או שונה, ולכן זה כנראה אינדיבידואלי ואני שמחה שיכולתי לתת לכן כאן בבלוג גם דעה כנה של מישהי שהיא לא אני :)

במעמד הרשמה ראשונה לאתר תקבלו למייל קוד 10% הנחה
ברכישה מעל 150 תקבלו שליח חינם עד הבית !





פריט או קטגוריה אחרונה בפוסט החידושים הזה, הינה למעשה אתר ישראלי חדש.
למעשה מדובר באתר ישראלי חלוץ וראשון מסוגו המיועד לעזור לנו בסדר וארגון, בעיקר של האיפור והטיפוח כמובן.

בטוחה אני שרובכן כאן מכירות את כל המגירות הכלי האחסון האקריליים השקופים המהממים שתמיד קשה להשיג לארץ, והדרך הפשוטה היא מאיביי. רק ששם המחירים לא תמיד מזמינים (כמובן תלוי באיזה מוצר מדובר), וזמן ההגעה ארוך מאוד ונע בין חודש לחודש וחצי אם לא יותר.

ואז קמה בחורה ישראלית מדהימה, ושמה טליה.
טליה מגיל צעיר עוסקת בארגון וסידור של הכל, ולכן הרגישה צורך להקים וליצור משהו משלה - אתר חלוץ בתחום הארגון והאחסון בארץ לאיפור, טיפוח, ואפילו חומרי יצירה.

באתר של טליה תוכלו כרגע למצוא מגוון רחב מאוד של מעמדים מהממים לאחסון - החל ממגדל מסתובב לשפתונים (שלמות!), ועד מגירות אקריליות לאחסון האיפור.

המחירים באתר מ-א-ו-ד נוחים, דבר שבהחלט מפתיע לטובה !
המון מהמוצרים שנמכרים באתר זולים מאיביי, ולכן מדובר כאן ביתרון עצום - בעיקר עבורנו כצרכניות שרוצות הכל כאן ועכשיו ואם אפשר אתמול - ורצוי כמה שיותר זול.


לעצמי בחרתי את מעמד קת'לין שהוא ארגונית אחסון שתי קומות משולבת עם קופסא מחולקת ל3 תאים.
בחלק העליון ניתן לשים משני הצדדים הכל, מייקאפים, מסירי איפור ועוד, ובמרכז תמצאו 9 מקומות אחסון קטנים המיועדים בעיקר לשפתונים, אך אני המרתי אותם והנחתי בהם דברים שונים שמשמשים אותי ביום-יום כמו מסקרה, קונסילרים, ביוטי בלנדר מיני שנכנסת בצורה מושלמת ואפילו שפתון נגד יובש אחד.
בחלק התחתון הנחתי בתא אחד צמרוני אוזניים, בתא שני פדים להסרת איפור ובתא השלישי משחה לחצ'קונים מציקים שלעיתים אני משתמשת בה.
השתדלתי לא להניח דברים שאני משתמשת בהם יותר מידי כי פעולה ההרמה של החלק העליון בכדי להוציא מהחלק התחתון משהו קצת "מסובכת" או פשוט מציקה לעצלנית כמוני.
אל דאגה לגבי קיסמי האוזניים - יש לי מעמד קטן נוסף ליד (מוזמנות לצפות בסרטון בו הראתי את השידה שלי לפני מס' חודשים כדי להבין על מה מדובר).

המעמד הנוסף שבחרתי הינו דזי, והוא מעמד שמכיל 9 מקומות ל9 שפתונים.
את המעמד הזה בחרתי מכיוון ומתחשק לי שעל השידה יהיו לי 9 השפתונים הכי שימושיים שלי בכל תקופה, כך שלא אצטרך לחטט במגירת השפתונים שלי (גם היא מופיעה בסרטון המדובר) ולמצוא את השפתון הרצוי.

אין ספק שזוהי רק ההתחלה, ואני אמשיך ואזמין בהמשך כאשר יהיה לי עוד מקום על השידה או כאשר אצטרך עוד אחסון (זה יקרה בקרוב... אהמ מלא איפור אהמ).
ואני בטוחה שאנחנו עוד נשמע הרבה על טליה ועל האתר הנהדר שלה !

מחיר מעמד קת'לין - 74 ש"ח.
מחיר מעמד דזי - 29 ש"ח.
מחיר משלוח (שליח עד הבית) - 21 ש"ח.




אז עד כאן לפוסט הארוך אבל המאוד כיפי הזה !
מקווה שבאמת הצלחתי להכיר לכן מוצרים חדשים וכיפיים בשוק!
אשמח מאוד לשמוע מכן, האם אתן אוהבות פוסטים בסגנון הזה, והאם תרצו לראות עוד כאלו :)

XOXO


2 תגובות:

  1. אוי ההילייטרים, אני מאוהבת!!
    פוסט נהדר!

    השבמחק
  2. אני די בטוחה שהגבתי פה..מוזר!!! תתחדשי על הכל, הכל נראה מדהים ויפייפה!!!!

    השבמחק