BEAUTY-BOX JUNE 2015

החודש אני מביאה אליכן את סקירת ביוטי-בוקס של יוני באיחור קליל ואופנתי משום שממש לפני שלושה ימים נחתה אצלי הקופסא.



לקראת הקיץ הגיעה אליי קופסא צבעונית שעושה חשק לגלידה, והרבה.
ההתרגשות שבפתיחת האריזה בכל פעם מחדש עצומה - משום שאין לי מושג מה מחכה לי בפנים (בכ"ז, אני זו שנותנת לכן ספויילרים!).

מיד עם פתיחת הקופסא, ראיתי שהפעם ישנם 6 מוצרים, מתוכם 3 (!!!) מוצרים בגודל מלא, למרות שבחברה מתחייבים ל5 מוצרים שמתוכם 1 יהיה בגודל מלא. זה כבר מעודד ומראה שבחברה מקשיבים לצרכן ומשתפרים מפעם לפעם.





אז בלי יותר מידי חפירות, זה מה שמחכה לכן החודש בקופסא :

לק של אססי (שלי בגוון 882, TAKE IT OUTSIDE) - גודל מלא
56 ש"ח ל13.5 מ"ל

מי לא מכירה את חברת הלקים הסופר איכותית ואופנתית בעולם - ESSIE.
מי שלא מכירה, כנראה שהגיע הזמן שתכיר ורק בשביל ההתנסות בלקים האיכותיים שלהם שווה להזמין את כל הקופסא ;)
למזלי קיבלתי גוון שעוד לא קיים אצלי בין אוסף הלקים, אפור - שלמרות היותו אפור הוא אכן מתאים לימי הקיץ מכיוון והוא אפור בהיר שאני מאוד מתחברת אליו - ושילוב שלו עם החתמות בצבעיים קיציים יצור לי לוקים היסטריים (כבר רואה את זה בראש).



אפטר בייט אוטן - גודל מלא
29.90 ש"ח ל25 מ"ל

קצת הופתעתי מהמוצר הנ"ל בחבילה, ודווקא לטובה.
מדובר בג'ל להרגעה מיידית של העור לאחר עקיצות (עונת הקיץ כבר כאן והיתושים חוגגים עלינו!).
הוא מרענן ומרגיע, בעל ניחוח נעים. מכיל אלוורה וקמומיל.
הג'ל זכה בקטגוריית פרס החדשנות במוצר השנה 2015 - וזה מעיד על עד כמה הוא יעיל וטוב עוד לפני שניסיתי בעצמי.
למה שמחתי לראותו בקופסא ? 10 דק' לפני שפתחתי את הקופסא, שמתי לב שעקצו אותי פעמיים ביד, בשתי נקודות קרובות זו לזו - וזה לא מפסיק לגרד. אז המוצר הזה הגיע אליי בול בזמן ורק נשאר לקוות שיהיה יעיל כמובטח!



סבון רחצה מוצק - ג'ין פרובנס - גודל מלא
20 ש"ח ל100 גר'

מהרגע בו פותחים את האריזה של הביוטי בוקס, הריח של הסבון הזה מתפשט לכל עבר.
מדובר בסבון עשיר בתמצית שמן זית, פרחי ורדים ומרכיבי לחות.
הוא מותיר את העור נקי וקטיפתי עם ניחוח עדין.

הריח שאני קיבלתי הינו תפוז, ולכן מהמוצר הזה אני פחות מרוצה... אני אחת שלא אוהבת פירות כלל, בטח ובטח שלא תפוז, ואפילו הוא נחשב לאחד מהריחות שגורמים לי למיגרנות נוראיות.
לכן לצערי את הסבון העברתי לאמא שלי, שתהנה מהשימוש בו (כנראה שתניח אותו בין הבגדים בארון להפצת הריח).



מסיכת ריפר לשיער - וולה פרופשיונל - גודל מוקטן
40 ש"ח ל30 מ"ל
190 ש"ח ל400 מ"ל

מדובר במסכת ריפר מתוך סדרת סיסטם פרופשיונל, המיועדת לשיער פגום ומעניקה לו שיקום, הזנה ובנייה מחדש.
בתחילה חשבתי שקיבלנו דוגמית עם 30 מ"ל, אך מסתבר שזה מוצר שגם נמכר ככה במחיר של 40 ש"ח ואני תוהה האם מישהי באמת רוכשת מסכה כזו קטנה - שתספיק אולי ל3 חפיפות.
אין ספק שב3 חפיפות אנחנו יכולות להתנסות ולהכיר אותה ולדעת האם לרכוש בגודל מלא, אך קצת הצחיק אותי שבכללי הגודל המוקטן גם נמכר.



קרם הגנה מהשמש - לה רוש פוזה - דוגמית
83 ש"ח ל50 מ"ל

מדובר בתחליב פנים להגנה גבוהה במיוחד מקרינת השמש ( UVA+UVB ), במרקם קליל הנספג בקלות.
יש למוצר ריח נהדר ומדובר בחברה נחשבת מאוד, אך לצערי קיבלנו דוגמית קטנה מידי שמספיקה לכיסוי של היד אולי לפני היציאה לשמש, כך שלא באמת אוכל לדעת האם המוצר אפקטיבי מספיק כדי לרכוש אותו בגודל ובמחיר המלא.



פרידסו - רוברטו קוואלי - דוגמית
249 ש"ח ל50 מ"ל

מי לא שמעה על הבושם האגדי פרדיסו של רוברטו קוואלי... מדובר בבושם בניחוח פרחוני, עצי ומעודן.
מלא בסימפוניה של תווי שמש בהשראת הנופים האיטלקיים.
שמתי לב שבכל חבילה אנחנו מקבלות דוגמית של בושם כלשהו - שבעייני זה רעיון נחמד ביותר,
הרי מה יותר נכון מלהחשף לריח של בושם מסויים אם לא בצורה כזו,
ולא בסופר פארם שם כל הריחות כבר מתערבבים.
ובכלל, דוגמיות שכאלה נוחות לנשיאה בתיק במידה ורוצים לחדש במהלך היום.





אין ספק שהקופסא החודש היתה בסימן תחילת הקיץ,
אהבתי שקיבלנו 3 מוצרים בגודל מלא, גם אם לא לכולם התחברתי, בכל זאת מדובר בחבילה בעלת מס' מוצרים אליהן כל אחת תתחבר באופן שונה.
 

רוצות גם ? את קופסאות ביוטיבוקס ניתן לרכוש ישירות דרך האתר - קליק פה.
עלות קופסא 99 ש"ח כולל משלוח עם שליח עד הבית !



נתראה בקופסא הבאה ;)
XOXO

6 תגובות:

  1. הוווו קיבלת צבע יפה של לק, אני קיבלתי חום קקי! :\

    השבמחק
    תשובות
    1. אוי באסוש :\ בהחלט אהבתי את הצבע שקיבלתי

      מחק
  2. אהבתי את הצבעים של הקופסא!! ממש משדרים קיץ! הגוון לק שקבלת מהמם!! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. מסכימה לגמרי ! ממש אהבתי את העיצוב החודש!

      מחק
  3. קופסה מעניינת, בעיקר טיפוח ודברים שהם לא שגרתיים כמו ג'ל נגד עקיצות!

    השבמחק
  4. פוסט מעולה אהובה,
    נראה לי שאני היחידה שאהבה את ריח התפוז :O

    השבמחק