BRAND NEW - URBAN DECAY NAKED2 BASICS



! I'M SO EXCITED, AND I JUST CAN'T HIDE IT
מתרגשת להיות הבלוגרית הישראלית הראשונה שמציגה לכן את
נייקד בייסיקס 2, מבית אורבן דיקיי , שיצאה רק לפני שבוע !



נתחיל בהסבר קטן לגבי קולקציית הפלטות "נייקד" של החברה :

מדובר ב(כיום, 5 פלטות נייקד, 2 מהן בייסיקס) פלטות שמטרתן לתת לנו מענה ל6/12 צלליות בגוונים הטבעיים שכולנו אוהבות לשים על עצמינו, בין אם ליום יום ובין אם לערב.
כל פלטה מתיימרת להיות עם תתי גוונים שונים וש-12 הצלליות ישדרו על אותו "הגל".
אז בפלטת בייסיקס הראשונה ראינו שהיא משלבת 6 גוונים טבעיים על תת גוון חמים יותר (ראו ערך בגוגל)
בפלטת נייקד הראשונה ראינו שהיא משלבת 12 גוונים טבעיים גם כן עם תת גוון חמים (ראו ערך בגוגל)
פלטת נייקד2 משלבת 12 גוונים טבעיים עם תת גוון חום אפרפר יותר (ראו ערך בגוגל)
פלטת נייקד3 משלבת 12 גוונים טבעיים על סקלת צבעי הורוד (ראו ערך בפוסט הראשון שנכתב בבלוג)
והפלטה שאני מציגה לפניכן היום, נייקד בייסיקס2 החדשה משלבת 6 גוונים טבעיים עם תת גוון קריר יותר (לעומת הראשונה).

כל הפלטות של נייקד מכילות מגוון של "טקסטורות" לצלליות - מאט, סאטן, שימר וגליטרי.



אז מה יש לי לספר לכן על הנייקד בייסיקס2 החדשה ?

ובכן, כשהפלטה יצאה לפני שבוע, המון בנות לדאבוני לא הבינו מדוע, וחשבו כי אורבן דיקיי מנצלת את "קהל" הקונים שלה ואת מכורות סדרת "נייקד" כדי לעשות עלינו קופה, וטענו שהפלטה דומה מידי לבייסיקס הראשונה.

האמת ? לצערי כרגע אין ברשותי את הראשונה, אבל לפי התמונות יקירותיי, אני יכולה להגיד לכן שהן ממש לא אותו הדבר,
ואפילו אעז ואגיד שהבייסיקס החדשה נראית שימושית הרבה יותר מהראשונה בעייני.
5 מגווניה הם מאט לחלוטין (בדיוק כמו שאני אוהבת!) והאחת מהן בגימור סאטן.

ועכשיו תראו בעצמכן :

מדובר בפלטה קטנה וקומפטית, עם מראה מובנית (מה שהופך אותה לשימושית מאוד ל"סחיבה" בדרכים) , כל צללית מכילה 1.3 גרם של חומר .



הצלליות נעימות מאוד למגע, ממש כמו משי, הפיגמנט שלהם חזק מאוד! (כידוע וכצפוי מהצלליות של אורבן דיקיי הידועות), והן נוחות לטשטוש קלים וכיפיים.




SKIMP - צללית בגוון עור "חיוור", בהירה מאוד, בגימור סאטן (מדהימה להברקות בעצם הגבה ובסי הפנימי של העין).

STARK - צללית בגוון עור עם תת גוון ורדרד, בגימור מאט.

FRISK - צללית בגוון אפרפר בהיר, בגימור מאט.

COVER - צללית בגוון חום אפרפר עם תת גוון אדמדמם יותר (סוג של צבע אדמה), בגימור מאט.

PRIMAL - צללית בגוון חום אפרפר בהיר, בגימור מאט.

UNDONE - צללית בגוון חום אפור מעושן כהה, בגימור מאט.




את הפלטה, נכון לעת כתיבת הפוסט תוכלו לרכוש ב25$ בבריג'ט בוטיק (קליק כאן)
קחו בחשבון שהמשלוח משתנה לפי משקל החבילה, ואם תזמינו רק את הפלטה המשלוח יעלה 14 דולר - נשמע יקר, אבל קחו בחשבון שהצלליות גדולות ויספיקו לכן להמון המון זמן (מי באמת מסיימת צלליות ?!)
וקחו עוד שני דברים נוספים בחשבון :
1. המשלוח סופר דופר מהיר ! החבילה הגיעה תוך שבוע בלבד, מהירות שיא!
2. באתר יש מגוון רחב של חברות שוות, כגון :מאק, רבלון, מיבליין, טו פייסד ועוד, ותוכלו למצוא שם מוצרים במחירי ארה"ב (לפעמים פחות מחצי מהמחירים בארץ !) ואז שווה לעשות חבילה עם כמה מוצרים ולמרות המשלוח זה יצא מאוד משתלם !
ובכלל, זו הפעם הראשונה בה אני מזמינה מהאתר, ואני מרוצה מאוד, גם מהתוכן והמוצרים הנהדרים שנמכרים, וכן מהמשלוח המהיר מאוד שלהם והשירות לקוחות.


כפי שהבנתן, אני מתה על צלליות בגוונים בסייסים, אבל אשמח לשמוע גם את דעתכן בעניין !


XOXO

5 תגובות:

  1. יוואאוו למה החברות הכי טובות לא מוכרות בארץ?!?? צריך לעשות עצומה שארבן דיקיי יעשו עלייה! תתחדשי יקירה, יש לי את הראשונה והיא מדהימה וגם זו נראת חבל על הזמן!

    השבמחק
    תשובות
    1. ואו חובה עלייה של אורבן, אבל בטח יהיה פה ממש יקר ! תודה בובי :-*

      מחק
  2. נמחקה לי התגובה הקודמת נראה לי אז אם תראי אותה תתעלמי באלגנטיות חח:) רציתי להגיד שאני טסה ללונדון חודש הבא ואני חורשת את הבלוג שלך כדי לקנות את הדברים המומלצים! מאוד אוהבת את הפוסטים שלך:) רק תמשיכי לפרסם כי זה כיף כיף כיף!:)
    וקניתי בעצמך את המברשת איילניר של בדליום ,מעולה:)

    השבמחק
  3. הסקירה מקסימה אבל הפלטה? פיהוק. במיוחד למי שיש את השאר/הראשונה.
    אני חושבת שהבייסיקס הראשונה די מושלמת, הגודל שלהם מעולה!

    השבמחק
  4. אני לא כל כך מבינה את ענין הנייקד בשבילי כולן צלליות אודה לך אם תעשי לי סדר בענין הניקד כולל

    השבמחק