NEW IN - CK One Red Edition for Her


אני, באיפור בהשראת הבושם החדש.


לאחרונה השיק המותג העולמי CALVIN KLEIN בושם חדש בשם One Red Edition, ויצא בשתי גרסאות - גרסא לבנים וגרסא לבנות.

כפי שתוכלו להבין, אני התנסיתי בגרסא שיצאה לבנות.
הניחוח של הגרסא לבנות מכיל : אבטיח, עלי סיגלית מהולים בפירות, ענבר לבן ופצ'ולי.

על פי החברה, הבושם מציע לנשים צעירות רעננות חדשה, תערובת רבת עוצמה של ניחוח פרחוני, פירותי, ממכר ומפתה שלא ניתן להתעלם ממנו.





קצת על עיצוב הבקבוק - 
הבקבוק מזכיר לי סוג של בקבוקי אלכוהול כמו ויסקי וכד', בתחילה מגיע הבקבוק עם פקק שאכן נראה כפקק של בקבוקי ויסקי ש"לוקחים בתיק לכל מקום", ולאחר מכן יש להחליף את פקק זה לצינורית התזה לבושם שמגיעה ב"ערכה".
אותיות החברה מוטבעות על הבקבוק בצבע אדום מטאלי בולט וחזק , שעל פי החברה "מרמז על התרגשות מתפרצת".




אז מה אני חושבת על הבושם ?
אין ספק שהעיצוב מראה על חדשנות, ועל פנייה לקהל הצעיר יותר.
לגבי הריח, אני יכולה להעיד שהריח אכן נעים וכן אהבתי אותו, אם כי לטעמי הוא מעט חמצמץ לי מידי ללבישה אישית, מכיוון ואני רגילה בד"כ להשתמש בבשמים מתוקים מאוד מאוד! (ראו פוסט בנושא).
הבושם אכן פונה בריחו לקהל הצעיר יותר והוא עמיד מאוד (שלל תגובות במהלך היום העידו על כך !),
אם כי אמא שלי מאוד אהבה והתחברה אל הריח, והבושם עבר אליה :)


CK One Red Edition

סרטון הפרסומת :






את הבושם (גם לנשים וגם לגברים) תוכלו להשיג בפארמים במחיר של 355 ש"ח ל100 מ"ל (לפני מבצעים והנחות).

***שימו לב כרגע הבושם במבצע במחיר 199 ש"ח עד גמר המלאי!!***




עד הפוסט הבא, שנדע ימים שקטים יותר
XOXO


** גילוי נאות - הבושם התקבל לסקירה.

4 תגובות:

  1. העיצוב של הבושם כל כך נקי ופשוט מסוג הבשמים שנגמרים ולא עצוב לך לזרוק בניגוד לכאלה שהאריזות מושקעות ויפות . הריח נשמע מעניין חייבת לנסות

    השבמחק
    תשובות
    1. אם את בעניין של חמצמצים אז בהחלט ממליצה לנסות !

      מחק
  2. נשמע כמו בושם שאני הייתי מתחברת אליו - חמצמצים זה אני!

    השבמחק
    תשובות
    1. אם חמצמצים זה את יקירתי אז ממליצה בחום ללכת לפארם הקרוב לבדוק ;)

      מחק