מועדפי מאי ☼ May Favourites




הנה הגענו לסיומו של חודש נהדר נוסף, ועימו מגיע פוסט מומלצי החודש שלי !
הפעם, מודה - לא תמצאו בפוסט זה המלצות על איפור, אבל תמצאו המלצות נהדרות על מוצרי טיפוח גוף, מוצרי שיער, ומוצר טיפוח לפנים.


1. דאודורנט קרם מבית גרנייה - Garnier Deodorant NEO :




על פי החברה, מדובר בדאודורנט קרם לטיפול בזיעה.
דאודורנט קרם בטכנולוגיה יבשה שאינו משאיר סימנים. עד 48 שעות של הגנה אינטנסיבית נגד זיעה. תחושה יבשה באופן מיידי. למגע עור רך ונעים. ללא אלכוהול אתילי.
הדאודורנט מתאפיין בפורמולה מהפכנית המבוססת על תחליב "שעווה במים", החלקיקים של השעווה בפורמולה נמסים על העור ויוצרים שכבת הגנה.

בעייני, מדובר במוצר גאוני! לאחרונה התחלתי להרגיש שאני חייבת להחליף את דאודורנט הספריי בו אני משתמשת, מכיוון שהרגשתי שאינו מספיק אפקטיבי עבורי. ברגע ששמעתי על יציאתו של המוצר הזה, ידעתי שאני חייבת לרוץ ולרכוש אותו. רכשתי בריח "SHOWER CLEAN" , מתאפיין בריח סבוני ומרענן שמרגיש בכל רגע נתון כאילו הרגע יצאתי מהמקלחת.
האם הוא עמיד ל48 שעות כמו שמובטח ? לא ! אף דאודורנט לא עומד בזה, אז חבל מראש להתחייב סתם. 
אבל, אני יכולה להגיד לכן שהוא הדאודורנט שמחזיק עליי הכי הרבה במהלך היום ממה שניסיתי כל חיי, הוא באמת מייבש את אזור הזיעה בבית השחי, ומחזיק מעמד יפה למשך כמה שעות (תלוי כמובן בחום הישראלי המשתנה!).




המוצר מגיע בשפורפרת קטנטנה ונוחה שגם תיכנס לכל תיק, נדרשת לחיצה קלה על מנת שיצאו משלושת החורים חומר, ואופן השימוש הוא פשוט מריחה באזור הבית שחי. החומר נספג מידית ואינו משאיר סימנים (פלוס מעולה!)
בשימוש ארוך טווח המוצר משאיר את העור גם רך הרבה יותר.

הדאודורנט מגיע ב5 ריחות שונים :
 SHOWER CLEAN, FRUITY FLOWER, FRESH BLOSSOM, SOFT CUTTON, ואחד נטול בישום.

את הדאודורנט ניתן להשיג בפארמים השונים במחיר היכרות של 20 ש"ח (מחיר רגיל 30 ש"ח לפני מבצעים).


2. BODY OIL IN VANILLA - ללין




מדובר בשמן גוף - בושם , מבית ללין האהובה.
הבושם מגיע באריזה ארוכה המכילה 100 מ"ל, והפקק הוא כמו כל פקק של כל בושם.
הבושם יוצא על העור כשמן, ויש למרוח אותו קלות באזור הרצוי עד ספיגה מלאה.

דבר החברה :
שמן גוף צלול המבושם בניחוח עדין, נספג במהירות, מרכך ומחליק את העור ומותיר אותו במראה זוהר.

אז כן, הבושם האהוב עליי ביותר הוא לא אחד מהבשמים היוקרתיים והיקרים הנמכרים בפארמים, אלא דווקא שייך לחברת ללין הנהדרת והלא פחות יוקרתית.
בעייני זה הוא הבושם המושלם ! יש לי את הבקבוק (הוא הראשון שלי!) כבר במשך שנה וחצי לפחות, כאשר באמצע הייתה הפסקה קלה וחזרה לבושם של בריטני האהוב, עד שהוחלט לחזור לשימוש בבושם שמן הזה.
הסיבה פשוטה - הריח שהוא מתיר אחריו מעולה בעייני ומיוחד, ונשאר לאורך כ-ל היום ! לעומת הבושם של בריטני שעם כל אהבתי אליו, אינו נשאר מספיק שעות על גופי וזה מאכזב.

הבושם שמן של ללין נשאר באמת עד למקלחת, ריחו נספג בעור כבר משעות הבוקר, ולהבדיל מבשמים אחרים בהם איני מריחה על עצמי את הבושם, את זה אני תמיד מריחה, ונהנית מזה ;)

השמן מגיע במגוון ריחות :
MUSK, VANILLA PATCHOULI, OCEAN, STRAWBERRY MILK, CHERRY BLOSSOM, COCONUT VERBENA.

את השמן גוף תוכלו למצוא בחנויות הרשת של ללין, במחיר של 79.90 לפני מבצעים והנחות.






מדובר במדבקות חיטוי וניקוי נקבוביות מהאף, המבוססות על חומר הTEA TREE, או בתרגום גרוע לעברית -  עץ התה.
המוצר הינו היפו-אלרגי, ונבדק על ידי רופאי עור מומחים.

אני משתמשת במוצר זה כבר כמה חודשים טובים, אמנם עם הפסקות באמצע, אבל זה מה שעוזר לי להעיד שברגע שמשתמשים בו אכן רואים ומרגישים תוצאות ושיפור ! אין ספק שבמוצר כזה יש להתמיד.
ההמלצה היא להשתמש בו פעם בשבוע, ואני אישית אכן משתמשת במוצר פעם בשבוע (בשביל מה יש את שבת ?), אך ניתן להשתמש בו כל שלושה ימים (אין להשתמש במוצר בפחות מהפרש של שלושה ימים!).

כבר בשימוש הראשון (אם תשתמשו נכון) רואים בבירור את הנקבוביות והנקודות השחורות שהמוצר מסיר, והעור מרגיש לאחר מכן במשך כמה ימים נעים וחלק.
מוצר גאוני ונוח !
לאחר השימוש יש להשתמש במי פנים על מנת לסגור את הנקבוביות..

הוראות שימוש :
1. לשטוף את הפנים במים פושרים כדי לנקות אותם מכל איפור/שומניות וכד'
2. להרטיב את אזור האף עם מים פושרים (אל תתקמצנו, חשוב שהאף יהיה רטוב בעת הדבקת המדבקה על מנת שתיקלט טוב!)
3. פתחו את אריזת המדבקה, הסירו את החלק השקוף ששומר על המדבקה, והדביקו על האף חזק וטוב כך שיתפס על העור (שימו לב, זה נראה כמו מין ציפור או עטלף, אז את ה"ראש" של הציפור הדביקו כלפי מטה ככה שתהיה על קצה האף החמוד שלכן )
4. תנו למדבקה להתייבש במשך כ10-15 דק'.
5. בזהירות ובעדינות הסירו את המדבקה מהאף דרך הצדדים (זה יישרף מעט, בכל זאת הוצאנו שחורים עכשיו!).
6. סיימנו :)

המוצר מכיל 10 מדבקות, ומחירו 4.61 דולר בלבד !
ניתן לרכוש דרך אייהרב בלחיצה כאן.






מדובר במוצר מהפכני ! אם מישהי עדיין לא נתקלה במושג "שמפו יבש" , להלן הסבר קצרצר :
בשמפו יבש משתמשים על שיער יבש בלבד, ומטרתו לספוח את השומנים שהקרקפת מייצרת על מנת שהשיער ייראה נהדר כאילו זה הרגע עבר פן.
שמפו יבש מגיע במגוון צורות וע"י חברות שונות בעולם - כמו למשל בצורת ספריי, צורת "מלחייה" וצורת מברשת פודרה (כמו השמפו היבש שנדבר עליו כעת).

השימוש בשמפו יבש פשוט מאוד.
ראשית מחלקים את השיער לשבילים, מפזרים את החומר באזורים של השבילים (צורת מברשת הפודרה מאוד נוחה לעניין!) , מעסים את הקרקפת ומברישים את האבקה החוצה מהשיער, עד שתראו שהשיער נראה נקי ויפה כאילו זה עתה סיימתם חפיפה ופן.

השמפו היבש מתאים מאוד לבנות בעלות שיער שומני (הידד!!) שכן, אני אישית לא אוהבת לחפוף כל יום כי דבר כזה הורס את השיער, ואז אם כבר אחרי יום השיער שומני - הפתרון הזה נהדר ויעיל! 
הפתרון יעיל גם כשאין זמן לחפוף בבוקר למשל, או לפני יציאה. צ'יק צ'אק והשיער נראה נהדר!

השמפו של אמביאנס מגיע בצורת מברשת לפודרה (כמו פודרות שמגיעות בתוך מברשת וכאשר משתמשים בהן על הפנים החומר יוצא מתוך המברשת), וכן הפלוס שלו לעומת הרבה שמפואים יבשים אחרים, שהוא מגיע בכמה גוונים על מנת להתאים לגווני השיער (אחרת זה עלול להיראות כמו קשקשים, בלתי רצוי!)

השיער שלי חום, ולכן הזמנתי את גוון Brunette.
כמו כן , המוצר מגיע עם שפורפרת נוספת למילוי האבקה כאשר תיגמר, ותמיד ניתן להזמין כשנגמר רק את השפורפרת במקום מחדש את כל הערכה.

יצא לי להשתמש בשמפו כבר מספר פעמים, ואני בהחלט יכולה להעיד על שינוי ועל כך שהוא עומד בהבטחתו!
השיער נראה נהדר ולא ינחשו שהיה שומני ומגעיל לפני כן.
אני התמכרתי !

מכיוון שכיום אין אופציה להזמין לארץ מוצרי ספריי מרוב המדינות בעולם, השמפו היבש של אמביאנס ממלא את הצורך הזה ואין צורך להתבאס :)

ממליצה להשתמש לפני לבישת הבגדים, ובאזור שאין בעיה שיתלכלך. השמפו אמנם לא משאיר סימנים אבל אם בטעות תסטו מהדרך, והאבקה תתפזר מעט, חבל שיתלכלכו הבגדים ושיהיה בלאגן !

את הערכה של השמפו היבש יחד עם השפורפרת מילוי תוכלו לרכוש במחיר של 23.84 דולר, ואילו את המילוי תוכלו לרכוש במחיר של 12 דולר.
כמובן שדרך אייהרב - בלחיצה כאן.


5. THE WET BRUSH




אז כן, כבר כתבתי על המברשת הרטובה פוסט שלם, ואף עשיתי סרטון סקירה ראשונית,
אבל אני באמת באמת מרוצה מהמוצר המהפכני הזה, ומשתמשת בו קבוע יום יום.

לקריאת הסקירה המלאה לחצו כאן.

בקטנה, חייבת לציין שאני באמת שנאתי להסתרק - זה היה סבל וכאבים בשבילי, ומאז הגעתה של המברשת הרטובה אל ביתי, אני מסתרקת מידי יום בכיף ובהנאה, אפילו סתם בישיבה מול המחשב (למשל בכתיבת הפוסט D: )

את המברשת תוכלו לרכוש באתר הישראלי של החברה, או בסניפי "המשביר לצרכן".
מחיר המברשת הקלאסית - 70 ש"ח.


מאחלת לכולכן חודש יוני נהדר, ונתראה בסקירת מומלצי יוני !

XOXO

2 תגובות:

  1. אנונימי7.6.2014, 13:19

    השמפו היבש מתאים גם לשיער מתולתל? כי כתבת שהוא נותן מראה של פן... ואם כן, איך אפשר להוריד אותו מהשיער בלי לסרק?

    השבמחק
    תשובות
    1. מתאים לכל סוגי השיער, הכוונה שהשיער לא חלק כמו אחרי פן אלא כמו אחריי יבוש, ומה זה להוריד ? זה פשוט להטמיע אותו בשיער בעזרת המברשת

      מחק