winged eyeliner tutorial ♥ איך ליצור את האיליינר המושלם ?

היי לכן
לאחר כל המחמאות על האיליינר שלי, בכל מקום אליו אני הולכת,
ואחרי שכולן שואלות אותי איך אני עושה אותו...
החלטתי, שהטוטוריאל הבא שלי יהיה - יצירת האיליינר המושלם.



המוצרים בהם השתמשתי ליצירת האיליינר :

paint pot של מאק בצבע פיינטרלי
צללית nooner מפלטת נייקד3
צללית limit מפלטת נייקד3
צללית strange מפלטת נייקד3.
איליינר blackout של איל מקיאג', שניתן לרכוש אגב ב10$ במאד מינרלס
מסקרת fake out black של פיזישנס פורמולה

מברשות :

essential creas brush של ריל טכניקס. נמכרת בסט sam's pic's
base shadwo brush, ו-deluxe crease brush שתיהן של ריל טכניקס מסט Your Eyes/Enhanced Starter Set
מברשת איליינר bdellium tools - 708 

לאחר מכן על הפנים השתמשתי :

מייקאפ קולורסטיי של רבלון מספר 240 - בעזרת מברשת אקספרט של ריל טכניקס
ברונזר סאן ברונז של איל מקיאג' - בעזרת מברשת קונטור בראש של ריל טכניקס
סומק של פיזישנס פורמולה - בעזרת מברשת בלאש בראש של ריל טכניקס
אודם מאט של ניקס בצבע milan





והטוטוריאל... תהנו :)


XOXO

2 תגובות:

  1. אנונימי10.2.2014, 8:37

    טוטוריאל מצויין!! רצה לנסות :)

    השבמחק
  2. איזה כיף....תודה ובהצלחה כמובן! אשמח לראות תמונות של התוצאה :-)

    השבמחק